Kancelář
Ing. Tereza Šebestová
pracuje jako koordinátorka školy.
„Mám ráda pestrou práci, ráda mluvím s dětmi a těší mě i správně zařazené účty a dobře poskládané tabulky. Mám dvě malé děti, a proto je pro mě práce ve škole zájímavá. Vidím, jak jinak může škola fungovat, a že to nemusí být jen o sezení v lavici, které jsem jako dítě znala já."
Tereza vystudovala obor ekonomie a marketing v Praze. Pracovala jako koordinátor akcí v rámci projektu EU a poté v produkční firmě.
I. trojročí
Mgr. Petra Bedečová
je pedagogem pro první trojročí.
„Jsem mamka, která vychovává svoji dceru s laskavostí, otevřeností, respektem a hlavně bez strachu, což mě v běžném státním školství chybí. Chci, aby mi práce dávala smysl a také chci chodit do práce s radostí. Tohle vše mi Montessori poskytuje. Ráda zahradnicím, čtu, cestuji, zajímám se o zdravou výživu, ráda se učím novým věcem a získávám nové zkušenosti.“
Petra vystudovala obor speciální pedagogika v Brně. Pracovala s postiženými, dlouho vedla MŠ při americké ambasádě v Praze. Po mateřské dovolené začala učit na ZŠ. Diplomový Montessori kurzu pro práci s dětmi 6-12 let dokončí v roce 2022.
Mgr. Petra Reungoat
pracuje jako pedagog.
"Ráda trávím čas s rodinou, v přírodě a baví mě cizí jazyky."
Petra vystudovala Univerzitu Palackého v Olomouci, obor Učitelství pro 1. stupeň ZŠ s anglickým jazykem. Část studia strávila ve švédském Uppsale. Diplomový Montessori kurzu pro práci s dětmi 6-12 let dokončí v roce 2022.
Mgr. Barbora Jamborová
pracuje jako pedagog.
„Mám ráda les, chození po horách, večery u ohně, dobrý čaj a spoustu dalších nekomplikovaných radostí. Na naší škole provázím děti od jejího vzniku a moc mě to baví.
Barbora vystudovala francouzskou filologii na filozofické fakultě UK. Výuce jazyků se věnuje 13 let, v posledních letech zejména se zaměřením na mladší publikum. V roce 2016 dokončila dvouletý kurz kreativní pedagogiky na Katedře autorské tvorby a pedagogiky, který byl skvělým impulzem a inspirací pro její další práci.
II. trojročí
Mgr. Andrea Martínková
je pedagogem ve druhém trojročí.
Vede práci s dětmi se speciálními potřebami, zajímá jí a baví výuka matematiky.
„Mám tři děti a jsem ráda, že se mohou vzdělávat v Montessori školce a škole. Ráda cestuji, chovám domácí zvířata, relaxuji při zahradničení.“
Andrea vystudovala obor Speciální pedagogika – učitelství 1. stupně. Má učitelské zkušenosti s dětmi na 1. stupni a v práci s dětmi v lesní školce. V roce 2018 ukončila Diplomový kurz Montessori pro práci s dětmi 6 – 12 let v Montessori ČR. V roce 2019 dokončila studium Montessori terapie v tréninkové skupině mnichovské pedagožky a terapeutky Lore Anderlic.
Mgr. Lenka Štychová
je pedagogem ve druhém trojročí.
„S nadšením jsme uvítala možnost být u budování pobočky školy u Floriána. Mám ráda život – klidné dny s rodinou i trochu dobrodružství. Nejlépe se cítím v přírodě, v ruce s knihou a dobrým jídlem a pitím před sebou."
Lenka vystudovala učitelství 1. stupně PF UK a diplomový kurz Montessori. Pomáhala v počátcích kladenské Montessori školy, pak 10 let pokračovala v pražské Montessori škole.
Mgr. Adéla Skleničková
je výtvarnicí a pedagožkou ve druhém trojročí.
„Díky synovi Tadeáškovi mi došlo, že nechci strávit život v kanceláři. Proto jsem se už při mateřské dovolené rozhodla dále studovat a změnit své profesní zaměření – z ekonomického na pedagogické. A myslím, že jsem našla ten správný směr, kterým chci jít. Realizuji se v malbě, především v práci s grafickými barvami a velkými formáty. Ráda cestuji, lezu po horách a jezdím na kole. Můj syn a partner jsou pro mě vším."
Adéla vystudovala bakalářský obor Vychovatelství – Pedagogika volného času na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. V tomto oboru má několikaletou praxi na běžné základní škole. V současné době studuje magisterský obor Učitelství pro I. stupeň ZŠ. S Montessori pedagogikou se seznámila prostřednictvím informativního kurzu a dalších dílčích kurzů. Montessori kurz pro práci s dětmi 6 - 12 let dokončí v roce 2022.
III. trojročí
Bc. Adéla Janků
je pedagožkou ve druhém a třetím trojročí.
Bc. Marek Seghman
pracuje ve škole jako pedagog ve třetím trojročí. Také vede zeměpisný a fyzikální klub pro druhé a třetí trojročí.
"Práce s dětmi mi je už dlouho blízká, sám se často cítím jako přerostlé dítě :). Miluju hudbu, hraju na bicí a sem tam brnkám i na kytaru. Ze sportů jsem si poslední dobou zamiloval běh a nohejbal. Práce v Montessori začala z mé strany jako "brigáda" a přínosná praxe při studiu, ale přerostla v něco, v čem už teď vidím velký smysl do budoucna."
Marek vystudoval angličtinu a matematiku pro druhý stupeň a střední školu Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, kde v současnosti studuje také navazující magisterské studium. Od roku 2021 jezdí jako vedoucí na letní dětské tábory pořádané DDM ve Slaném, kde také vyučoval hru na djembe.
odborná pedagožka v druhém a třetím trojročí.
PharMDr. Lenka Richterová
odborná pedagožka v druhém a třetím třetím trojročí.
Věra Zdislava Rais
je hudebnicí a sbormistryní v naší škole.
Lenka Janoušková
je pedagožkou.
Asistence ve výuce a odpolední program
Bc. Jana Beránková
pracuje ve škole jako asistentka pedagoga s dětmi se speciálními potřebami.
Pomáhá s přípravou učebního a tvořivého prostředí ve škole.
„Mám dvě děti – dospělého syna a šikovnou dospívající dceru. Mám ráda lidi a život; zajímá mě hudba, umění a cestování. Cením si toho, že mohu být součástí týmu naší Montessori školy."
Jana absolvovala akreditovaný kurz pro práci asistenta handicapovaných osob, dále se vzdělávala na Pražské vysoké škole psychosociálních studií a VOŠ sociálně pedagogické a teologické. Ve studiích pokračuje na UK – bakalářským programem pro sociální práci a teologii. Má různorodé pracovní zkušenosti, v posledních letech pomáhá lidem jako sociální pracovnice, dobrovolnice v programu pomoci romským dětem a terénní pečovatelka v rámci služby domácí péče pro seniory. S Montessori pedagogikou se seznámila na Informačním kurzu v Montessori ČR.
Petra Placatková
pracuje jako asistentka pedagoga a volnočasový pedagog.
„Miluji pohyb, hlavně běh, přírodu a umění. Ale ze všeho nejraději mám dobré jídlo".
Petra vystudovala střední školu s ekonomickým zaměřením a pedagogiku a vychovatelství na Palestře.
Ivona Kozáková, DiS.
pracuje jako asistentka pedagoga a volnočasový pedagog.
„Jsem maminkou pětiletého syna. Ráda pečuji o rodinu, chalupařím, relaxuji, čtu knihy a chodím do přírody se svými psy. Od narození syna mě zajímá otevřená a respektující výchova dětí. Moje představa je, že škola by měla být bezpečným prostředím a měla by podporovat žákovu sebedůvěru a samostatnost. Líbí se mi myšlenka, že autorita pedagoga je založena na znalostech a žák má prostor k dialogu. Proto jsem ráda součástí našeho Montessori týmu.
Ivona vystudovala Vyšší odbornou školu zdravotnickou. Nyní studuje základy pedagogiky a vychovatelství na Palestře
Ing. Kateřina Lopatová, DiS.
ve škole pracuje jako asistentka pedagoga s dětmi se speciálními potřebami.
„Jsem maminkou malého synka, jehož narození mě přivedlo ke změně oboru. Při studiu pedagogiky jsem se setkala s přístupem Marie Montessori, který mě velmi oslovil. V osobním životě mám ráda přírodu, hudbu, tvůrčí činnosti, dále ráda čtu knihy, které pomáhají a inspirují k osobnímu rozvoji. Ve volném čase pomáhám jako dobrovolník v charitě.“
Katka vystudovala Zemědělskou fakultu Jihočeské univerzity a později též předškolní a mimoškolní pedagogiku na VOŠ Svatojánská kolej ve Svatém Jánu pod Skalou.
Zuzana Soukupová
pracuje jako asistentka pedagoga s dětmi se speciálními potřebami.
"Mám čtyři děti se kterými žijeme na venkově. Mám ráda starý vesnický život a vše co k tomu patří. Ráda peču, vařím, zavařuji. Ráda čtu historické romány a relaxuji v přírodě. To vše se snažím přenést i do práce s dětmi. Pozitivní náladu a klid, trénink praktických dovedností, které budou potřebovat v běžném každodenním životě."
Zuzka vystudovala střední školu se sociálně-zdravotním zaměřením a nástavbu s ekonomicko-právním zaměřením. Absolvovala kurz pro asistenty pedagoga.
Michaela Vosmíková
pracuje jako asistentka pedagoga s dětmi se speciálními potřebami.
Iva Hanousková
pracuje jako asistentka pedagoga.
Věra Holubová
pracuje jako asistentka pedagoga s dětmi se speciálními potřebami.
Bc. Alžběta Ungerová
je volnočasovou pedagožkou.
„Baví mě výtvarné a tvořivé činnosti. Zajímám se o kulturu, přírodní stavitelství a pěstování rostlin. Část roku bydlím na vesnici v jurtě, která je obklopena zahradou, o kterou pečuji."
Alžběta vystudovala VOŠ pedagogicko - sociální a Husitskou teologickou fakultu UK v Praze. 9 let pracovala jako učitelka v mateřské školce v programu Začít spolu.