Náš tým - pobočka Kladno

 

Kancelář

teerza foto webIng. Tereza Šebestová
pracuje jako koordinátorka školy. 

Mám ráda pestrou práci, ráda mluvím s dětmi a těší mě i správně zařazené účty a dobře poskládané tabulky. Mám dvě malé děti, a proto je pro mě práce ve škole zájímavá. Vidím, jak jinak může škola fungovat, a že to nemusí být jen o sezení v lavici, které jsem jako dítě znala já."

Tereza vystudovala obor ekonomie a marketing v Praze. Pracovala jako koordinátor akcí v rámci projektu EU a poté v produkční firmě

 

I. trojročí

 
petra bedecova 2Mgr. Petra Bedečová
pracuje jako pedagog.

„Jsem mamka, která vychovává svoji dceru s laskavostí, otevřeností, respektem a hlavně bez strachu, což mě v běžném státním školství chybí. Chci, aby mi práce dávala smysl a také chci chodit do práce s radostí. Tohle vše mi Montessori poskytuje. Ráda zahradnicím, čtu, cestuji, zajímám se o zdravou výživu, ráda se učím novým věcem a získávám nové zkušenosti.“

Petra vystudovala obor speciální pedagogika v Brně. Pracovala s postiženými, dlouho vedla MŠ při americké ambasádě v Praze. Po mateřské dovolené začala učit na ZŠ. Diplomový Montessori kurzu pro práci s dětmi 6-12 let dokončí v roce 2022.


Petra ReungoatMgr. Petra Reungoat
pracuje jako pedagog.

"Ráda trávím čas s rodinou, v přírodě a baví mě cizí jazyky."

Petra vystudovala Univerzitu Palackého v Olomouci, obor Učitelství pro 1. stupeň ZŠ s anglickým jazykem. Část studia strávila ve švédském Uppsale. Diplomový Montessori kurzu pro práci s dětmi 6-12 let dokončí v roce 2022.

 

 

Barka web foto 2Mgr. Barbora Jamborová
pracuje jako pedagog.

„Mám ráda les, chození po horách, večery u ohně, dobrý čaj a spoustu dalších nekomplikovaných radostí. Na naší škole provázím děti od jejího vzniku a moc mě to baví.

Barbora vystudovala francouzskou filologii na filozofické fakultě UK. Výuce jazyků se věnuje 13 let, v posledních letech zejména se zaměřením na mladší publikum. V roce 2016 dokončila dvouletý kurz kreativní pedagogiky na Katedře autorské tvorby a pedagogiky, který byl skvělým impulzem a inspirací pro její další práci.

 

 

II. trojročí

PA110826Mgr. Andrea Martínková  
pracuje ve škole jako pedagog.
Vede práci s dětmi se speciálními potřebami, zajímá jí a baví výuka matematiky.

„Mám tři děti a jsem ráda, že se mohou vzdělávat v Montessori školce a škole. Ráda cestuji, chovám domácí zvířata, relaxuji při zahradničení.“

Andrea vystudovala obor Speciální pedagogika – učitelství 1. stupně. Má učitelské zkušenosti s dětmi na 1. stupni a v práci s dětmi v lesní školce. V roce 2018 ukončila Diplomový kurz Montessori pro práci s dětmi 6 – 12 let v Montessori ČR.  V roce 2019 dokončila studium Montessori terapie v tréninkové skupině mnichovské pedagožky a terapeutky Lore Anderlic.


lenka tychov

Mgr. Lenka Štychová
pracuje jako pedagog.

„S nadšením jsme uvítala možnost být u budování pobočky školy u Floriána. Mám ráda život – klidné dny s rodinou i trochu dobrodružství. Nejlépe se cítím v přírodě, v ruce s knihou a dobrým jídlem a pitím před sebou."

Lenka vystudovala učitelství 1. stupně PF UK a diplomový kurz Montessori. Pomáhala v počátcích kladenské Montessori školy, pak 10 let pokračovala v pražské Montessori škole.

 

 

 

Bc. Adéla Janků - 

 

III. trojročí

PA110848Mgr. Nina Herinková
pracuje ve škole jako pedagog ve třetím trojročí. 
Pomáhá také dětem se speciálními vzdělávacími potřebami v jejich individuálním procesu učení.
Zajímají ji moderní metody výuky, ráda s dětmi objevuje nové informace a podporuje jejich přirozenou zvídavost.

„ Mojí radostí je péče o rodinu a zvířata. Mám ráda přírodu, práci na zahrádce a dlouhé procházky. Děti jsou pro mě partnery, kteří mě dennodenně inspirují.“

Nina vystudovala obor speciální pedagogika a v roce 2019 ukončila studium na zahraniční univerzitě ve Wrocławi. Má učitelské zkušenosti s dětmi na 1. i 2. stupni základní školy v tradičním i alternativním školství. Absolvovala kurz respektující komunikace a řadu jiných kurzů v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, v roce 2017 vstoupila také do Montessori vzdělávání. Montessori kurz pro práci s dětmi 6 - 12 let dokončí v roce 2022.

Marek 2Bc. Marek Seghman
pracuje ve škole jako pedagog matematiky pro třetí trojročí. Také vede zeměpisný a fyzikální klub pro druhé a třetí trojročí. 

"Práce s dětmi mi je už dlouho blízká, sám se často cítím jako přerostlé dítě :). Miluju hudbu, hraju na bicí a sem tam brnkám i na kytaru. Ze sportů jsem si poslední dobou zamiloval běh a nohejbal. Práce v Montessori začala z mé strany jako "brigáda" a přínosná praxe při studiu, ale přerostla v něco, v čem už teď vidím velký smysl do budoucna."

 Marek vystudoval angličtinu a matematiku pro druhý stupeň a střední školu Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, kde v současnosti studuje také navazující magisterské studium. Od roku 2021 jezdí jako vedoucí na letní dětské tábory pořádané DDM ve Slaném, kde také vyučoval hru na djembe. 


PA110807Bc. Adéla Skleničková 
pracuje ve škole jako umělecký pedagog pro druhé a třetí trojročí.

„Díky synovi Tadeáškovi mi došlo, že nechci strávit život v kanceláři. Proto jsem se už při mateřské dovolené rozhodla dále studovat a změnit své profesní zaměření – z ekonomického na pedagogické. A myslím, že jsem našla ten správný směr, kterým chci jít. Realizuji se v malbě, především v práci s grafickými barvami a velkými formáty. Ráda cestuji, lezu po horách a jezdím na kole. Můj syn a partner jsou pro mě vším."

Adéla vystudovala bakalářský obor Vychovatelství – Pedagogika volného času na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. V tomto oboru má několikaletou praxi na běžné základní škole. V současné době studuje magisterský obor Učitelství pro I. stupeň ZŠ. S Montessori pedagogikou se seznámila prostřednictvím informativního kurzu a dalších dílčích kurzů. Montessori kurz pro práci s dětmi 6 - 12 let dokončí v roce 2022.


Ivana Haunerová
 - 

 

Asistence ve výuce a odpolední program

 

Petra P. foto web

Petra Placatková
pracuje jako asistentka pedagoga a volnočasový pedagog.

 „Miluji pohyb, hlavně běh, přírodu a umění. Ale ze všeho nejraději mám dobré jídlo".

Petra vystudovala střední školu s ekonomickým zaměřením a pedagogiku a vychovatelství na Palestře.




 

Ivca web foto 2Ivona Kozáková, DiS.
pracuje jako asistentka pedagoga a volnočasový pedagog.

„Jsem maminkou pětiletého syna. Ráda pečuji o rodinu, chalupařím, relaxuji, čtu knihy a chodím do přírody se svými psy. Od narození syna mě zajímá otevřená a respektující výchova dětí. Moje představa je, že škola by měla být bezpečným prostředím a měla by podporovat žákovu sebedůvěru a samostatnost. Líbí se mi myšlenka, že autorita pedagoga je založena na znalostech a žák má prostor k dialogu. Proto jsem ráda součástí našeho Montessori týmu. 

Ivona vystudovala Vyšší odbornou školu zdravotnickou. Nyní studuje základy pedagogiky a vychovatelství na Palestře

 

lopatovaIng. Kateřina Lopatová, DiS.
ve škole pracuje jako asistentka pedagoga s dětmi se speciálními potřebami.

Jsem maminkou malého synka, jehož narození mě přivedlo ke změně oboru. Při studiu pedagogiky jsem se setkala s přístupem Marie Montessori, který mě velmi oslovil. V osobním životě mám ráda přírodu, hudbu, tvůrčí činnosti, dále ráda čtu knihy, které pomáhají a inspirují k osobnímu rozvoji. Ve volném čase pomáhám jako dobrovolník v charitě.“

Katka vystudovala Zemědělskou fakultu Jihočeské univerzity a později též předškolní a mimoškolní pedagogiku na VOŠ Svatojánská kolej ve Svatém Jánu pod Skalou.


Zuzana Soukupová - 

PA110790Bc. Jana Beránková 
pracuje ve škole jako asistentka pedagoga s dětmi se speciálními potřebami.
Pomáhá s přípravou učebního a tvořivého prostředí ve škole.

„Mám dvě děti – dospělého syna a šikovnou dceru v naší nové škole. Mám ráda lidi a život; zajímá mě hudba, umění a cestování. Cením si toho, že mohu být součástí týmu, který buduje novou Montessori školu."

Jana absolvovala akreditovaný kurz pro práci asistenta handicapovaných osob, dále se vzdělávala na Pražské vysoké škole psychosociálních studií a VOŠ sociálně pedagogické a teologické. Ve studiích pokračuje na UK – bakalářským programem pro sociální práci a teologii. Má různorodé pracovní zkušenosti, v posledních letech pomáhá lidem jako sociální pracovnice, dobrovolnice v programu pomoci romským dětem a terénní pečovatelka v rámci služby domácí péče pro seniory. S Montessori pedagogikou se seznámila na Informačním kurzu v Montessori ČR.

Bety fotka web uprava 2Bc. Alžběta Ungerová
je volnočasovou pedagožkou.

 „Baví mě výtvarné a tvořivé činnosti. Zajímám se o kulturu, přírodní stavitelství a pěstování rostlin. Část roku bydlím na vesnici v jurtě, která je obklopena zahradou, o kterou pečuji."

Alžběta vystudovala VOŠ pedagogicko - sociální a Husitskou teologickou fakultu UK v Praze. 9 let  pracovala jako učitelka v mateřské školce v programu Začít spolu.