Náš tým

 
Vedení školky a školy

jana 

Mgr. Jana Udatná

kamila2

Mgr. Kamila Randáková

je zakladatelka a výkonná ředitelka školy.

Zajišťuje organizaci a chod školy, jednání s rodiči, řízení pedagogického týmu.

„Mít svoji školu byl můj sen – teď si ho naplňuji, baví mě to a těším se na další růst a rozvoj naší školy. Věřím, že učení v naší škole bude děti bavit a budou do školy chodit rády. Mám ráda život na vesnici a své kočky, dávám přednost létu před zimou. Mám dospělou už samostatnou dceru.“

Jana vystudovala fakultu tělesné výchovy a sportu se zaměřením na práci s dětmi se speciálními potřebami. Montessori tréninkem prošla v roce 2000 a používala Montessori pedagogiku při práci s dětmi s kombinovaným postižením. Má pedagogické zkušenosti v práci s dětmi od mateřské školy po střední vzdělávání. Pracovala jako manažer při organizaci vzdělávání pedagogů v programech dalšího vzdělávání pro společnosti Aisis, Člověk v tísni a Montessori ČR. Za Montessori ČR je zástupcem v asociaci SKAV.

je zakladatelka a zástupce ředitelky školy.

Podílí se na organizaci a chodu školy, pečuje o připravené prostředí, je metodikem pedagogické práci podle Montessori programu.

„Před dvěma desítkami let jsem byla u zrodu Montessori školky a školy v Kladně – teď s nadšením buduji novou Montessori školu a vše od začátku. Své rodině děkuji za podporu po celé roky, kdy se věnuji Montessori programu v ČR. Mám velkou rodinu – se dvěma velkými dětmi a jejich partnery a nemladší dcerkou, která je spokojená v naší škole. Baví mě naše zahrada u lesa – sázení a sklízení, ráda čtu knížky, jezdím autem, poslouchám rádio a něco tvořím.“

Kamila studovala pedagogickou fakultu a výchovné poradenství, program práce s dětmi s SPU a osobnostní výchovy pro ZŠ. Má praxi v práci s dětmi v MŠ, na 1. a 2. stupni ZŠ. Od r. 1997 prošla několika Montessori tréninky pro práci s dětmi od předškolního po starší školní věk a dalším vzděláváním v oblasti Montessori pedagogiky. Pracovala jako metodik v různých vzdělávacích programech. V ČR vytváří jazykový materiál pro Montessori školky a školy, je členem organizačního týmu a lektorkou společnosti Montessori ČR.

PA110826

Mgr. Andrea Martínková

PA110848 

Bc. Nina Herinková

PA110807

Bc. Adéla Skleničková 

pracuje ve škole jako pedagog, vede práci s dětmi se speciálními potřebami, zajímá jí a baví výuka matematiky. Má stále spoustu nápadů, co všechno bychom mohli ve škole i mimo školu pro děti připravit a podnikat.  

„Mám tři děti a jsem ráda, že mladší kluci se mohou vzdělávat v Montessori školce a škole. Ráda cestuji, chovám domácí zvířata, relaxuji při zahradničení.“

Andrea vystudovala obor Speciální pedagogika – učitelství 1. stupně. Má učitelské zkušenosti s dětmi na 1. stupni a v práci s dětmi v lesní školce. V roce 2017 ukončí Diplomový kurz Montessori pro práci s dětmi 6 – 12 let v Montessori ČR a plánuje další studium, například v Hejného matematice.

pracuje ve škole jako pedagog; pomáhá také dětem se speciálními vzdělávacími potřebami v jejich individuálním procesu učení. Zajímají ji moderní metody výuky, ráda s dětmi objevuje nové informace a podporuje jejich přirozenou zvídavost.

„Mám tři děti, nejmenší se vzdělává v Montessori školce, která mu umožňuje přirozený rozvoj jeho osobnosti. Mojí radostí je péče o rodinu a zvířata. Mám ráda přírodu, práci na zahrádce a dlouhé procházky. Děti jsou pro mě partnery, kteří mě dennodenně inspirují.“

Nina vystudovala obor speciální pedagogika a nyní pokračuje ve studiu na zahraniční univerzitě ve Wrocławi. Má učitelské zkušenosti s dětmi na 1. i 2. stupni základní školy v tradičním i alternativním školním programu. Absolvovala kurz respektující komunikace a řadu jiných kurzů v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, v roce 2017 vstupuje také do Montessori vzdělávání.

pracuje ve škole jako pedagog školní družiny. Baví jí kreativní výtvarná tvorba a radost dětí, když jim své nápady předává.

„Díky synovi Tadeáškovi mi došlo, že nechci strávit život v kanceláři. Proto jsem se už při mateřské dovolené rozhodla dále studovat a změnit své profesní zaměření - z ekonomického na pedagogické. A myslím, že jsem našla ten správný směr, kterým chci jít. Realizuji se v malbě, především v práci s grafickými barvami a velkými formáty. Ráda cestuji, lezu po horách a jezdím na kole. Můj syn a partner jsou pro mě vším."

Adéla vystudovala bakalářský obor Vychovatelství – Pedagogika volného času na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. V tomto oboru má několikaletou praxi na běžné základní škole. V současné době dále magisterský obor Učitelství pro I. stupeň ZŠ. S Montessori pedagogikou se seznamuje také prostřednictvím informativního kurzu.

 

PA110790 

Jana Beránková

lenkavalentova 

Bc. Lenka Valentová

pracuje ve škole jako asistentka pedagoga s dětmi se speciálními potřebami. Pomáhá s přípravou učebního a tvořivého prostředí ve škole.

„Mám dvě děti – dospělého syna a šikovnou dceru v naší nové škole. Mám ráda lidi a život; zajímá mě hudba, umění a cestování. Cením si toho, že mohu být součástí týmu, který buduje novou Montessori školu."

Jana absolvovala akreditovaný kurz pro práci asistenta handicapovaných osob, dále se vzdělávala na Pražské vysoké škole psychosociálních studií a VOŠ sociálně pedagogické a teologické. Ve studiích pokračuje na UK - bakalářským programem pro sociální práci a teologii. Má různorodé pracovní zkušenosti, v posledních letech pomáhá lidem jako sociální pracovnice, dobrovolnice v programu pomoci romským dětem a terénní pečovatelka v rámci služby domácí péče pro seniory. S Montessori pedagogikou se seznámila na Informačním kurzu v Montessori ČR.

ve škole vede program hudební výchovy a učí anglický jazyk. V tomto rámci také pečuje o připravené prostředí.

„Jsem maminkou dvou dětí, které se snažím od mala vést k samostatnosti a respektu. Spolu s manželem působím v autorské kapele Potokap jako zpěvačka a skladatelka. Velmi ráda s rodinou sportuji, několik let se zabývám přirozenou a přírodní výživou, s láskou zahradničím, miluji literaturu a naše báječné přátele. Protože ve svém životě potřebuji dělat smysluplnou a tvůrčí práci a s Montessori pedagogikou souznívám, ráda jsem se stala součástí. Jsem vděčná za možnosti, které celé naší rodině přináší slánská Montessori školka a škola."

V rámci bakalářských studií na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy vystudovala bakaláře na Francouzské filologii, v průběhu studií se věnovala také angličtině, španělštině a latině. Nyní studuje rovněž na Filozofické Fakultě obor Pedagogika v navazujícím magisterském programu. Má praktikantské zkušenosti s dětmi z letních dětských táborů a průvodcovské zážitky s dětmi z komunitní lesní školky, krátce působila i jako asistentka pedagoga. V roce 2018 absolvovala Montessori seminář „Hudba a linie” a v oblasti Montessori pedagogiky se dále vzdělává formou seminářů a náslechů, z nichž čerpá i ve své diplomové práci týkající se Montessori pedagogiky.



Školka

sarka

Ing. Šárka Rubešová

 katka1

Mgr. Kateřina Hábová

milena pospilov

Milena Pospíšilová

je zakladatelka a organizátorka mateřské školy a Klubíku.

Zajišťuje provoz školky, komunikuje s rodiči a veřejností, v programu školky a Klubíku pracuje jako pedagog a lektor.

„Jsem máma dvou báječných dětí Anežky a Kuby. Pocházím z Orlických hor a nyní bydlím kousek od Slaného. Mám ráda pohyb, ráda čtu, zahradničím, cestuji a starám se o pohodu domova. Montessori pedagogika mě zajímala již před narozením syna a je mi velmi blízká. Vidím, jak dětem napomáhá, osvobozuje je, a přitom jim dává velkou míru zodpovědnosti. Poskytuje jim vnitřní klid a soustředěnost na práci.“

Šárka studovala marketing a management a má bývalé pracovní zkušenosti v tomto oboru.  S narozením dětí se začala zajímat o jejich vzdělávání, úplně změnila své zaměstnání – začala studovat střední pedagogikou školu a nastoupila do Diplomového kurzu Montessori pro práci s dětmi v předškolním věku v Montessori ČR.

pracuje v mateřské škole jako asistent pedagoga, pomáhá budovat připravené prostředí, ráda s dětmi pracuje v kuchyňce a s výtvarnými aktivitami, pravidelně dělá venkovní program.

„Jsem maminkou tří úžasných dětí, které se snažím vychovávat nedirektivní a respektující výchovou. K Montessori pedagogice jsem se dostala po narození svého nejstaršího dítěte, které má Williamsův syndrom. Díky tomuto přístupu jsme dokázali udělat ohromné pokroky. Mám ráda cestování, přírodu, knihy, vaření a jízdu na koloběžce. Mým oblíbeným citátem, který mi pomáhá nebránit dětem v rozvoji jejich potenciálu je: "Kýmkoli budeš, nic mne nezklame, nemám žádné představy o tom, jaký bys měl být či co bys měl dělat. Netoužím po žádných představách o tobě, chci tě pouze poznávat. Nikdy mě nemůžeš zklamat." (Marry Haskell).“

Katka získala vzdělání v oboru sociální pedagogiky na Univerzitě v Hradci Králové. Má pracovní zkušenosti v sociální oblasti a pomoci lidem v nepříznivé životní situaci. V lednu 2017 nastoupila do Diplomového kurzu Montessori pro práci s dětmi v předškolním věku v Montessori ČR.

je pedagog v mateřské škole, pečuje o děti v době procházky a dalšího odpoledního programu. Ve školce se stará o výtvarné činnosti.

„Jsem maminkou pěti dětí, se kterými trávím většinu svého času. Společné chvíle s dětmi jsou pro mne těmi nejkrásnějšími okamžiky. Obohacují můj život a učíme se vzájemně jeden od druhého. Ráda podporuji individualitu každého dítěte a snažím se, aby neztratily svou vnitřní sílu, byly samostatní a nezávislí."

Míla vystudovala gymnázium, dálkově střední školu pedagogickou v Berouně a získává další informace prostřednictvím Montessori programů.


Montessori Klub Louny 

 

alena rejhova

Bc. Alena Rejhová

 
„Jsem maminkou dvou úžasných dětí Elišky a Vítka. Společně se staráme o naši fenku Belinku a žijeme v rodinném domě se zahrádkou v Lounech. Od malička jsem byla vedena k přírodě a právě v ní nacházím odpočinek a balzám na duši v dnešní uspěchané době. Mám ráda horskou turistiku, sport, knihy, hudbu a tanec. Vystudovala jsem Univerzitu J. E. Purkyně v Ústí nad Labem obor učitelství pro mateřské školy. K Montessori pedagogice jsem se dostala při studiu, zajímala jsem se o alternativní školy a psala bakalářskou práci o lesních školkách, které také čerpají z Montessori pedagogiky. 3 roky jsem pracovala v běžné mateřské škole, nyní studuji Diplomový kurz pro práci s dětmi v předškolním věku v Montessori ČR.“  

 

Nároky na pedagogy:

  • pedagogická kvalifikace podle zákona o pedagogických pracovnících a platné legislativy
  • zájem o práci s dětmi podle principů pedagogického systému Montessori a vzdělávání v tomto systému práce dětmi
  • zaujetí pro práci a spolupráci s dětmi
  • ochota pro vzájemnou týmovou spolupráci
  • etika a zodpovědnost, tvořivost, chuť uplatnit své osobní přednosti
  • snaha o další osobní seberozvoj, vzdělávání a osobní růst pro kvalitní pedagogickou práci